Ķermeņa sastāva monitora Tanita BC lietošana

Ķermeņa sastāva monitora Tanita BC lietošana Interneta aptieka Latvija Rīga preces veselībai
Tanita BC ķermeņa satura monitors ir balstīts uz profesionālo ķermeņa satura analizatora pamatiem, kurus lieto stacionāros, veselības centros un profesionālos fitnesa klubos visā pasaulē!

 Pasaulē pazīstamās firmas TANITA  BC segmentārais ķermeņa sastāva monitors nosaka:
1. Ķermeņa svaru
2. Ķermeņa tauku procentuālo sastāvu
3. Segmentāri tauku procentuālo sastāvu (ietverot labo roku, kreiso roku, labo kāju, kreiso kāju un rumpi)
4. Ķermeņa ūdens daudzumu %
5. Virspusējo tauku % daudzumu
6. Ķermeņa muskuļu masu
7. Segmentāri muskuļu masas procentuālo sastāvu (ietverot labo roku, kreiso roku, labo kāju, kreiso kāju un rumpi)
8. Vielmaiņas metabolismu
9. Metabolisma vecumu
10. Kaulu svaru.

Svara kapacitāte 150 kg
• Graduācija 100g
• Izturīgs materiāls
• Baterijas komplektā
• 12 mēnešu garantija Ķermeņa satura monitori ir nākošās paaudzes veselības aprūpes produkti.

Tanita BC ķermeņa satura monitors ir balstīts uz profesionālo ķermeņa satura analizatora pamatiem, kurus lieto stacionāros, veselības centros un profesionālos fitnesa klubos visā pasaulē. Tas ir paredzēts lietošanai 18-99 veciem interesentiem, jo bērni no 7-17 gadiem var lietot monitoru tikai, lai noteiktu svaru un ķermeņa tauku procentuālo sastāvu. Šis monitors nodrošina arī atlētu režīmu cilvēkiem ar atlētisku ķermeņa uzbūvi. Tanita ir definējusi, ka atlēts ir cilvēks, kas nodarbojas ar intensīvu sportošanu vismaz 10 stundas nedēļā un kuram miera sirdsdarbības frekvence ir 60 vai mazāka. Cilvēki, kas daudzus gadus ir bijuši atlēti, bet patreizējā periodā nodarbojas ar sportu mazāk kā 10 stundas nedēļa, arī var lietot monitorā integrēto atlētu režīmu. Grūtniecēm un dializējamiem pacienti, kā arī cilvēkiem ar tūskām ir ieteikts pieņemt ķermeņa tauku procentuālo sastāva nolasījumus kā rekomendāciju.

Ūdens daudzums
• Siev. 45-60%
• Vīr. 50-65%

Iekšējo orgānu tauku saturs no 1-59 (Norma : 1-12)
• Healthy level [0] : 1-12
• Excess level [+] : 13-59

Fiziskais līmenis:
• slēpta aptaukošanās,
• 2 – aptaukošanās.
• 3 – labas uzbūves,
• 4 – maza fiziskā aktivitāte,
• 5 – standarts,
• 6- standarta muskuļots
• 7- Tievs
• 8- Tievs un muskuļots
• 9- Izteikti muskuļots

Nepieciešamo kaloriju daudzums bazālajam metabolismam un bazālā metabolisma vecums
Kāpēc ir jāveic ķermeņa satura monitorēšana? Ķermeņa satura monitori radīti, lai veicinātu veselīgu dzīvesveidu vēršot uzmanību uz ķermeņa parametru izmaiņām, kas mainās atkarībā no jūsu dzīves stila.

Kā piemēram:
• Diētas ietekme uz jūsu organismu – vērojot ķermeņa satura veselīgākas izmaiņas ievērojot diētu
• 5 veidu fitnesas programma – vērojot muskuļu masas un pamata vielmaiņas pieaugumu
• Virspusējā tauku saturā monitorēšana – atslēgas indikators iespējamai saslimšanai ar sirds-asinsvadu un 2 tipa cukura diabēta slimībām
• Ķermeņa konstitūcijas mērķa uzstādīšanai un labākai tā realizācijai

Kā strādā ķermeņa satura monitors?
Firmas TANITA Ķermeņa satura monitori kalkulē jūsu ķermeņa saturu, lietojot progresīvu divkāršās frekvences tehnoloģiju, Šī tehnoloģija ir labāka par pamata BIA tehnoloģiju un nodrošina augstu mērījumu precizitāti, Droši, zema līmeņa elektrosignāli iet cauri ķermenim ar patentētu firmas TANITA pēdas plati, kas tiek novietota uz monitora platformas. Signāls viegli vai izplatīties cauri muskuļu un citiem ķermeņa audiem, bet sasniedzot rezistenci, iet cauri ķermeņa taukiem kā maza šķidruma saturošiem audiem. Šo rezistenci sauc par pretestību. Pretestības mērījumi tiek tālāk ievadīti medicīniski izpētītās matemātiskās formulās, nodrošinot ķermeņa mērījumus.

Kad ir vispiemērotākais lietot ķermeņa satura monitoru?
Jūsu ķermeņa ūdens saturs diennakts laikā ir svārstīgs. Jebkuras ievērojamas ķermeņa ūdens satura izmaiņas var ietekmēt jūsu ķermeņa satura mērījumus: piemēram, ķermenis tiecas dehidratēties (atūdeņoties) pēc ilgstoša nakts miega, tādējādi veicot mērījumu agri no rīta – svars būs mazāks un tauku saturs lielāks. Ēdienreize, alkohola lietošana, mēnešreizes, slimības, fiziskā aktivitāte un vannošanās arī var ietekmēt hidratācijas līmeni. Lai iegūtu sevišķi ticamus un precīzus mērījumus ieteikts to lietot vienmēr vienā un tajā paša diennakts laikā, kā arī vienādos apstākļos. Tanita iesaka veikts mērījumus pirms vakariņām.

Kas ir ķermeņa tauku procentuālais saturs?
Ķermeņa tauku procentuālais saturs ir ķermeņa tauki, kas proporcionāli jūsu ķermeņa svaram. Samazinot pārmērīgu ķermeņa tauku saturu, tiek samazināts risks saslimt ar virkni saslimšanām, kā piemēram augstu asinsspiedienu, sirds un asinsvadu saslimšanām, diabētu un pat vēzi. Tabulā attēloti ķermeņa tauku dažādie līmeņi: Veselīga līmeņa indikators Ķermeņa satura monitors automātiski salīdzina jūsu ķermeņa tauku procentuālā satura nolasījumu pret veselīga ķermeņu tauku līmeņa diagrammu.

Pēc jūsu ķermeņa tauku procentuālā satura kalkulācijas displejā mirgo indikācija kāda veselības grupā jūs esiet, atbilstoši vecumam un dzimumam:
(-): Zems tauku saturs – paaugstināts risks veselības traucējumiem
(0): Veselīgā zona. Jūsu vecumam/dzimumam atbilstošs tauku saturs
(+): Paaugstināts tauku saturs. Palielināts risks veselības traucējumiem
(++): Aptaukošanās: Ievērojami paaugstināts tauku saturs. Ļoti augsts risks veselības traucējumiem

Kas ir kopējais ķermeņa šķidruma daudzums procentos?
Tas ir procentuālais ķermeņa šķidruma daudzums pret kopējo svaru. Ūdenim ir liela nozīme visos ķermeņa procesos un tas ir jebkurā ķermeņa šūnā, audos un orgānos. Ķermeņa šķidruma daudzuma monitorēšana ļauj novērst virkni dažādu saslimšanu. Ķermeņa šķidruma daudzums mainās atkarībā no dienas ritma. Ķermenis dehidratējas pēc garas nakts un lielākā ūdens daļa uzkrājas rumpī, taču diennakts laikā tas vienmērīgi izplatās pa visu organismu. Pēc lielām maltītēm, alkohola lietošanas, menstruāciju, slimību laika, pēc fiziskām aktivitātēm un vanna jūsu ķermeņa šķidruma līmenis var ievērojami svārstīties.

Veselīgas pieaugušajam šķidruma daudzums var variēt robežās
• Sievietēm: 50-55%
• Vīriešiem: 60-65%
Kopējais ķermeņa šķidruma daudzums samazināsies pieaugot ķermeņa tauku saturam un otrādi.

Kas ir virspusējais tauku līmenis?
Virspusējie tauki ir tie ķermeņa tauki, kas atrodas vēdera dobumā un apņem iekšējos orgānus. Pētījumi liecina, ka pat saglabājoties vienādam ķermeņa svaram un ķermeņa kopējo tauku daudzumam, ar vecumu ir tendenci pieaugt virspusējam tauku daudzumam. Rūpējoties par normas robežās virspusējo tauku asinsspiedienu un 2 tipa cukura diabētu.
Līmenis 1-12: Jūsu virspusējo tauku līmenis ir normas robežās.
Līmenis 13-59: Jūsu virspusējo tauku līmenis ir virs normas robežas un jums ir jāieturas diēta vai jānodarbojas ar sportu.

Kas ir Bazālais metabolisma līmenis?
Tas ir kaloriju daudzums, kas nepieciešams organismam vielmaiņai bez fiziskas aktivitātes. Metabolisma ātrums ir atkarīgs no daudziem faktoriem – vecuma, dzimuma, muskuļu masas, tauku daudzuma, fiziskās aktivitātes. Vīriešiem tas ir augstāks sakarā ar testosterona līmeni un lielāku muskuļu masu.

Kāpēc ir svarīgi monitorēt bazālo metabolisma līmeni?
Tas ir nepieciešam, lai zinātu nepieciešamo kaloriju daudzumu atkarībā no fiziskās aktivitātes un dzīvas stila. Vairāk muskuļotajiem un fiziski aktīvākiem – vairāk kalorijas nepieciešams – ari diētai un fitnesa programmai jābūt balstītai uz šīs informācijas pamata. Palielinās pie regulāras aktivitātes.

Kas ir metabolisma vecums?
Vecuma līmenis, ko automātiski aprēķina monitors pēc bazālā metabolisma līmeņa. Bazālais metabolisma līmenis samazinās pieaugot vecumam. Bērniem tas ir augstāks – tāpēc, ka nepieciešama lielāka enerģija, lai ražotu cilvēka audus. Pīķi sasniedz 16/17 vecumā. Ja monitors ir kalkulējis lielāku vecumu par cilvēka esošo – ir jāpalielina vairāk kalorijas tiks sadedzināts un uzlabosies metabolisma vecums. Piem. 12 - 50 gadi, variē 1 gada robežās. Piemērs – 30 gadus veca sieviete – ar 35 gadu vecuma bazālo metabolisma līmeni – ir jāuzlabo fiziskā aktivitāte un fitnesa programma – lai samazinātu metabolisma līmeni.